Din indkøbskurv
Din indkøbskurven er tom.
Er min ordre blevet sendt?
Inden du sender din bestilling til betaling, kan du se en oversigt over, hvad du køber samt hvad der skal betales.
Inden for få minutter efter at vi har modtaget din ordre, sender vi en bestillingsbekræftelse til dig pr. mail.
Når din pakke er afsendt, sender vi dig en e-mail med link til Track & Trace af din ordre.
Du kan se status på din ordre ved at logge ind på din konto.
Kan jeg følge min ordre?
Ja, du kan følge din ordre via Track & Trace linket, du får når din pakke er sendt.
Kan jeg ændre min ordre?
Det er desværre ikke muligt for dig at ændre i din ordre lige så snart at du har modtaget en bestillingsbekræftelse fra os, da ordren allerede er sendt til lageret for hurtig ekspedition og levering.
Der er sket en fejl i min ordre
Vi beklager meget, hvis der er sket i fejl i din ordre.
Du skal vide, at vi altid gør vores bedste for at løse eventuelle fejl så problemfrit som muligt.
Hvis du ved afhentning/modtagelse af din pakke ser, at pakken er beskadiget, anbefaler vi på det kraftigste, at du ikke tager imod den. Kontakt da herefter venligst vores kundeservice. Hvis du modtager en beskadiget pakke med manglende vare(r), har vi brug for billeddokumentation af dette. Send da venligst detaljerede billeder til vores kundeservice, så vi kan undersøge det nærmere med distributøren.
Hvis du har opdaget, at vi har lavet en fejl i din ordre, beder vi dig venligst kontakte vores kundeservice enten pr. telefon +45 56 64 06 06 eller mail chicbychris@chrisco.dk.
I tilfælde af at din pakke ikke kan spores, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice direkte, så vi kan løse dette.