• Din indkøbskurv

    Din indkøbskurven er tom.

  • Salgs- & leveringsbetingelser

    Chicbychris.dk drives og ejes af

    Chrisco a/s
    CVR-nr.: 64027328
    Sandvadsvej 3
    4600 Køge.

    Du kan kontakte Chrisco a/s på

    Telefon: +45 56 64 06 06 eller e-mail: chicbychris@chrisco.dk

    Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på Chicbychris.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.

    Bestilling og betaling
    Du har mulighed for at købe varer på www.chicbychris.dk 24 timer i døgnet, med mindre at vi lukker butikken pga. vedligeholdelse. Du kan kun handle, når butikken er åben og tilgængelig.

    Du skal være fyldt 18 år og besidde et gyldigt betalingskort, som vi accepterer, for at handle på www.chicbychris.dk. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept og/eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

    Alle priser er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Alle angivne priser er inklusive 25 % moms og er angivet i danske kroner.

    Vælg de varer, du vil købe, og læg dem i ”kurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne. Du kan også fortsætte med at shoppe eller opdatere indkøbskurven.

    Eventuelle ekstra betalinger for fx fragt vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale. Du skal handle for over 149 kr. for fragtfri levering.

    Når du er klar til at bestille, klikker du på ”Til betaling” eller "Check ud".

    Her kan du vælge enten at bestille som gæst eller at oprette en konto hos os på Chicbychris.dk. Fordelene ved at have oprettet en konto hos os er, at du hurtigt og nemt kommer til bestillingen og at du får nem adgang til din ordrehistorik og -status.

    Hvis du allerede har oprettet en konto hos os på Chicbychris.dk, logger du blot ind ved at skrive din e-mailadresse og dit kodeord. Hvis du bestiller som gæst, skal du her indtaste dit for- og efternavn, adresse, e-mail, telefonnummer og sætte kryds i, om du ønsker levering til denne eller en anden adresse.

    Pakken bliver sendt med Post Nord med omdeling. Prisen for omdeling er 49 kr., hvis du har handlet for under 49 kr. HUSK at klikke på Gratis forsendelse, hvis du har handlet for over 49 kr.

    Når du handler hos os, har du har valgt at betale for ordren online. Lige så snart du har gennemført din ordre, vil du blive overført til ePay betalingssystem. Her skal du gennemføre din betaling. Når betalingen er gennemført, vil du automatisk blive sendt tilbage til vores forretning.

    Du kan ændre indholdet i indkøbskurven helt frem til, du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Gennemfør ordre”. Herefter går din ordre videre til Chicbychris.dk og kan ikke længere ændres.

    Du er forpligtet til at oplyse en korrekt adresse til leveringen af varerne. Hvis adressen, du har oplyst, ikke kan bekræftes, forbeholder Chicbychris.dk sig ret til at tilbageholde levering og annullere ordren.

    Annullering af ordrer
    Chicbychris.dk kan annullere en ordre, hvis ikke vi har mulighed for at levere den bestilte vare. Vi underretter dig naturligvis herom, hvis det skulle ske, ligesom enhver betaling eller reservation foretaget på et betalingsmiddel vil blive returneret/annulleret.

    Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse
    Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering pr. e-mail for vores modtagelse af din bestilling (en såkaldt bestillingsbekræftelse). Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

    Udstilling af varer på www.chicbychris.dk er ikke et tilbud, men en opfordring til at gøre tilbud.

    14 dages fortrydelsesret
    Hvis du har købt en vare på Chicbychris.dk, har du ret til at fortryde købet i 14 dage. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. Du skal blot give os besked om din fortrydelse på chicbychris@chrisco.dk og returnere varen til os senest 14 dage efter du har modtaget den.

    Du kan også returnere varen til os ved at nægte at modtage varen, når den leveres. Bemærk, at specielt fremstillede varer ikke er omfattet fortrydelsesretten. Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den.

    Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Du kan sende varen retur med posten - husk at opgive dit kontonr. - eller du kan vælge selv at returnere den på vores adresse. Vedlæg eller medbring venligst originalfakturaen:

    Chrisco a/s
    Sandvadsvej 3
    4600 Køge

    Hvis du ønsker at fortryde dit køb, kan du også benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her. https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=160666#Bil3 Hvis denne formular benyttes, behøver du ikke informere os om din fortrydelse på anden vis.

    Ved udnyttelse af returretten er det forbrugeren, der betaler returforsendelsen. Vi anbefaler, at der benyttes PostNord pakkepost, da det er den billigste forsikrede forsendelsesform med Track & Trace facilitet. Udnytter du returretten og returnerer du hele handlen, refunderes hele det fakturerede beløb.

    Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

    Anvender du fortrydelsesretten, beder vi dig så vidt muligt returnere varen(e) i original emballage. Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis emballagen ikke følger med. Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen.

    Vigtigt
    Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.

    Returnering
    Chicbychris.dk tilbyder gratis retur i 14 dage.

    Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til os ved at bruge den samme speditør, der leverede forsendelsen til dig (PostNord).

    Varerne bedes sendt til eller afleveret personligt hos:

    Chrisco a/s
    Sandvadsvej 3
    4600 Køge

    Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse. Dette betyder, at hvis du vil være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, så anbefaler vi, at varen returneres i original emballage.

    Når du leverer varerne retur, bør du sørge for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor dit Track & Trace-nummer.

    Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

    OBS! Vi modtager IKKE pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

    Dokumentation for dit køb
    Det er vigtigt, at du husker at vedlægge en kopi af bestillingsbekræftelsen, fakturaen eller anden dokumentation for dit køb.

    Tilbagebetaling
    Når vi modtager varen, kontrollerer vi den, og vi bestræber os på at tilbagebetale inden for 3 dage fra modtagelsen/ekspeditionen af din pakke. Vi vil dog bede dig være tålmodig, da det tager 2-30 dage for tilbagebetalingen at blive krediteret din konto. Tiden afhænger af hvilken bank eller kortudsteder, du har. Vi krediterer din tilbagebetaling til det samme betalingskort, du brugte ved bestillingen af din ordre. Hvis det ikke er muligt at gennemføre tilbagebetaling til kortet (fx hvis kortet er blevet afvist, annulleret eller er udløbet), henvender vi os til dig for at bede om nye bankoplysninger.

    Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

    Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

    Bemærk, du kan helt eller delvist miste dit købsbeløb, hvis fx varens værdi er forringet, fordi:

    1. Varen allerede er taget i brug.
    2. Varen er blevet beskadiget mens du havde ansvaret for den.


    Reklamation - Hvis der er noget galt med varen
    Efter købeloven er der garanti i 12 måneder og en reklamationsret i 24 måneder på alle varer.

    Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at fejl og mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden for rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden for 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.

    Som forbruger har man 1 års garanti og 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Ved varer med begrænset holdbarhed er reklamationsretten begrænset til den naturlige holdbarhed.

    Du kan reklamere ved at kontakte os via kontaktformularen ”Kontakt os” på Chicbychris.dk.

    For bedst muligt at vurdere din reklamation, beder vi dig om følgende:

    1. Udfyld alle felter, der er markeret med en * på og send os en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller defekten er opstået. Bemærk venligst, at du bør kontakte os, så snart du opdager defekten.
    2. For at dokumentere defekten skal du sammen med beskrivelsen vedhæfte et par billeder. Defekten skal fremgå tydeligt på minimum ét af billederne.
    3. Oplys venligst, hvilket ordrenummer varen er købt på.
    4. Når vi har modtaget dine billeder, behandler vi hurtigst muligt din reklamation.

    I tilfælde af at du skal returnere vare(r) under en reklamationssag, bedes du sende varerne til eller aflevere dem personsligt hos:

    Chrisco a/s
    Sandvadsvej 3
    4600 Køge

    Er reklamationen berettiget, refunderer vi selvfølgelig dine rimelige fragtomkostninger ved at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

    Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. Track & Trace-nummer.

    Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

    Når du returnerer varer til os, opfordrer vi dig til at vedlægge et brev, hvor du oplyser ordre- og varenummer samt beskriver fejl eller mangler.